引用第2楼花無缺和尚于2008-04-29 04:08 AM发表的: eaCh;IpIf 都几有型呀...............D女仔!
引用第3楼幸福瞬間于2008-04-29 22:44发表的: 8e32NJ^k~ ;b_l/T( ?Sr7c|a2 D車模...冇意見...
引用第8楼花無缺和尚于2008-04-30 12:15发表的: X o$SQ0K 28qlp>U 冇意見........即係点呀?
引用第9楼西瓜刨于2008-04-30 12:22发表的: ZZ L@UO>: AGm=0Om 即系唔中意你个光头啰 快D带番件帽啦
引用第4楼语毛论厕于2008-04-29 11:43 PM发表的: Xhq6l3 M 好型吖,仲有无吖 +g kJrw 好似唔够TT上次系广州车展影得多喔
引用第6楼evolution128于2008-04-30 01:47 AM发表的: ~!!\#IX 這些照片應該是獨家的吧
引用第8楼花無缺和尚于2008-04-30 12:15 PM发表的: 5]N0p,f BB/wL_=: 冇意見........即係点呀?
引用第10楼donlee010909于2008-04-30 12:32 PM发表的: [H}> 2Q 靓女,仲有无保时捷噶相啊? )^ah, ;( 发多几张啦~~
引用第11楼花無缺和尚于2008-04-30 12:38发表的: @A,8>0+ B;9,Qbb 又關我光头セ事呀.咁你快D封住個口啦!唔係又刨親人喇!
引用第15楼幸福瞬間于2008-05-01 00:05发表的: O*N:A[eW JC'3x9_<z 5*z>ez2YQ7 係都要人講嘅...你心照啦...
引用第17楼西瓜刨于2008-05-01 02:14发表的: b B#QIXY/L pIR_2Eq 帮主 我哥哥又闹我 你快D帮我作主
引用第18楼花無缺和尚于2008-05-01 01:30 PM发表的: ,ExY.'%1 #y"LFoJn 由你講出嚟好聽D架,中意聽你講嘢吖嘛。
引用第19楼花無缺和尚于2008-05-01 13:32发表的: k{hNv|:, F!4V!VWA} 我邊捨得鬧你噃。錫晒你啦!
引用第20楼幸福瞬間于2008-05-01 22:56发表的: oOAkwc%)b )R?uzX^qf 5JK'2J& 講咁明...
引用第23楼melonli于2008-05-02 11:59发表的: /Ix5`Q) 点解好多都系国产车来的
引用第23楼melonli于2008-05-02 11:59 AM发表的: S&XlMu 点解好多都系国产车来的
引用第24楼西瓜刨于2008-05-02 12:58发表的: ^mFsrw _ eBNbO_J 有乜甘出奇啊?国产人睇国产车啰
引用第26楼86513079于2008-05-04 09:53 AM发表的: 6jm/y@|F! 国产车好薯