«1 2 » Pages: ( 2/2 total )
本页主题: 汽车讨论贴~~~ - 大家有蔑也对车的心得和介绍就入来讨论,由各位车迷解答 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

melonli
没西的瓜
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6001]

 Re:Re:汽车讨论贴~~~

Quote:
引用第29楼︴蚊蚊﹏☆2008-01-08 14:53发表的: 4QC_zyTE  
我想買subaru但係我阿媽要買貴士。咁大點開。、 f\hQ>MLzt  
最後還是沒有買。哎。
25 U+L  
我就觉得斯巴鲁好d咯
顶端 Posted: 2008-01-09 17:24 | 30 楼
︴蚊蚊﹏☆
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[788]

 Re:Re:Re:汽车讨论贴~~~

Quote:
引用第30楼melonli2008-01-09 17:24发表的: uA t{WDHm  
?jvuTS2  
我就觉得斯巴鲁好d咯
sfy}J1xIL  
mO8/eVws[M  
提速快邊個會話悟好噶.我舅父就買佐. \#N?  
但係我媽好保守啊.去話想旅行可以瞓覺嘅車. ]8'PLsS9<w  
到加下我都係仲揸我老豆嗰部FREECA大水牛.- -~

顶端 Posted: 2008-01-10 15:03 | 31 楼
melonli
没西的瓜
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6001]

 Re:Re:Re:Re:汽车讨论贴~~~

Quote:
引用第31楼︴蚊蚊﹏☆2008-01-10 15:03发表的: l\uNh~\  
y*v|q=  
;Zr7NKs  
提速快邊個會話悟好噶.我舅父就買佐. Ndgx@LTQQ  
但係我媽好保守啊.去話想旅行可以瞓覺嘅車. YhqMTOw  
到加下我都係仲揸我老豆嗰部FREECA大水牛.- -~
"^a"`?J  
感不如买部奥得赛,最适合家庭用车的了啊
顶端 Posted: 2008-01-12 17:28 | 32 楼
迪新
级别: 普通人

多谢发贴的人[277]

 Re:汽车讨论贴~~~

我仲好记得!! }u=Oi@~  
我第一次系开王冠3.0~~220匹,系乡下!! wWiYxBeN  
点知。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。 !4'Fz[RK  
V K 7  
Qz#By V:  
!$oa6*<1  
ipbhjK$  
fx[&"$X  
zIjfx K  
vk4 8&8  
Opcszq5n  
炒左个人,好彩唔快,噶个人仲企得起!! 6&ut r!\ 7  
搞我宜家仲有D阴影!! =2Yt[8';  
直到宜家。。。。。都无再掂过钛!!
爱音乐!请举手!
顶端 Posted: 2008-06-08 19:50 | 33 楼
melonli
没西的瓜
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6001]

 Re:Re:汽车讨论贴~~~

Quote:
引用第33楼迪新2008-06-08 19:50发表的: .eD&UQ  
我仲好记得!! fGlvum  
我第一次系开王冠3.0~~220匹,系乡下!! 5.{=Op!  
点知。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。 :5%98V>02  
,5;M(ft#  
^7aqe*|vm  
.......
?DUim1KG  
其实只不过系心理阴影则,应该调整下心态.安全驾驶就系了,无需生活在阴影中
顶端 Posted: 2008-06-12 17:04 | 34 楼
greili
级别: 新人

多谢发贴的人[4]

 Re:汽车讨论贴~~~

虽然我依家系读汽车专业唧,但系好似完全都提吾起兴趣(兴趣系有唧,睇程度如何嗟),睇到D汽车啊,车型啊,品牌啊~~一D都吾记得!!惨啦,点去学好呢们专业啊!! n/1t UF  
Help~~~~Me~~~~
顶端 Posted: 2008-06-16 19:09 | 35 楼
melonli
没西的瓜
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6001]

 Re:Re:汽车讨论贴~~~

Quote:
引用第35楼greili2008-06-16 19:09发表的: i24k ]F  
虽然我依家系读汽车专业唧,但系好似完全都提吾起兴趣(兴趣系有唧,睇程度如何嗟),睇到D汽车啊,车型啊,品牌啊~~一D都吾记得!!惨啦,点去学好呢们专业啊!! WCsf_1  
Help~~~~Me~~~~
zF`a:dD$d  
汽车专业,晤一定要你全部掌握的则,就好似读金融或者销售,成个流程,你有个大体的概念.只要你对其中的某一个方面好专业就OK啦~~~你读的专业也一样,可以从机械构造,或者汽车安全,又或者是汽车销售等等方面去稳自己感兴趣的.
顶端 Posted: 2008-06-22 14:05 | 36 楼
思思小强
篁子
级别: 新人

多谢发贴的人[12]

 Re:汽车讨论贴~~~

日产逍客几好啊
顶端 Posted: 2008-09-27 14:30 | 37 楼
wayfarer.X
级别: 新人

多谢发贴的人[46]

 

新仔 ` \(co;:  
入黎学先进野
顶端 Posted: 2008-12-29 22:05 | 38 楼
«1 2 » Pages: ( 2/2 total )
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 车天车地