引用第1楼可樂囝于2008-02-12 21:45发表的: ""co6qo#> 睇個樣呢部應該糸福特蒙迪欧
引用第4楼长歌于2008-02-14 09:18发表的: /)EY2Y' 自己整还是买咖,系边度有得卖???
引用第9楼肥牛肉于2008-02-19 14:58发表的: h*v8#\b$J_ 成個尾箱俾埋佢啦, %VnbmoO 日日泊車好似做咕喱咁. rvw)-=qR[
引用第10楼zy416于2008-02-19 21:45发表的: 71t*% "LlfOKG 不用时可拆开放入尾箱 CTZ8Da^