pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 煮虾方法

0
别人送了一大袋虾来我家, +E:(-$"R  
吃唔晒放佐响雪柜, .g#=~{A  
借呢个机会想研究下煮虾噶方法, L8zqLD i&  
所以响呢度问各位有无煮虾噶方法? ]*@$%iCPE  
分享下煮食噶心得好吗? Zz-;jkX)  
Yel(}Ny  
哈哈..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-24 13:51 | [楼 主]
spica
Os quiero para siempre.
级别: 论坛版主

多谢发贴的人[3191]

 

蝦仁炒蛋, 美極蝦.
歡迎光臨我的店鋪: http://shop57054641.taobao.com/
顶端 Posted: 2007-11-24 14:16 | 1 楼
哥哥
没有脚的雀仔
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[11076]

 

图片:
西芹腰果炒蝦仁 ybY]e; v*O  
'LO^<  
煮法: xo&]$W8  
j'MO(ev  
1 將西芹刨去皮、蝦去殼,再將紅椒、黃椒、西芹、火腿切粒。 +,#$:fs u  
Y JJB.hR+  
2 腰果落滾水烚至腍腍地、蝦亦落滾水烚熟,等乾水落滾油炸至脆身。 .MP !`  
V4KMOYqm  
3 將辣椒、薑、?、蒜落鑊爆,將所有材料(除腰果)落鑊炒再埋芡和落少許酒,最後將腰果落鑊炒勻上碟。 %nV]ibp2)  
?B}{GL2)  
師傅心得:腰果要烚一烚減少糖分,再炸起來就唔會變黑色。
你知不知道有一种鸟没有脚的?他的一生只能在天上飞来飞去,飞累了就在风里睡觉,一辈子只能落地一次,那就是他死的时候。
顶端 Posted: 2007-11-24 14:22 | 2 楼
~☆星~之恋
级别: 普通人

多谢发贴的人[100]

 

我系屋企系直接当鱼生食,用盐腌制~~~大概半日度拉!!味道吾错啊!!哈哈~~我口水都流咯~~~
顶端 Posted: 2007-11-24 14:53 | 3 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第3楼~☆星~之恋2007-11-24 14:53发表的: r} P<iX   
我系屋企系直接当鱼生食,用盐腌制~~~大概半日度拉!!味道吾错啊!!哈哈~~我口水都流咯~~~
Ezi-VGjr]  
RiTa \  
D虾太多,煮佐几次都仲有,放响雪柜度,唔敢用黎整鱼生呀..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-24 14:57 | 4 楼
西瓜刨
嘘,低调D...
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6316]

 

问我呢个虾王啦 ArI]`h'W  
1.可以整市油王煎虾........用市油煎熟就得啦 'FzN[% K"  
2.炸虾....................去壳连壳都得......用炸粉嚟炸,方便好味 S*)o)34 U  
3.白焯虾..................滚水焯熟,捞起来点市油 hxC!+ArVe  
4.去壳,用嚟炒饭炒菜 |*,jU;NI  
5.直接晒干,当虾干用........用嚟煮瓜菜汤好清甜咖 OK`Z@X_,bW  
6.派街坊
2007年7月水区优秀会员勋章
第四届情感活动亲情篇勋章
2007年11月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年11月美食版区优秀会员勋章
2007年12月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年12月美食版区优秀会员勋章
顶端 Posted: 2007-11-25 09:30 | 5 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第5楼西瓜刨2007-11-25 09:30发表的: u&SZ lkf6%  
问我呢个虾王啦 M]B3vPA/v  
1.可以整市油王煎虾........用市油煎熟就得啦 q5?L1  
2.炸虾....................去壳连壳都得......用炸粉嚟炸,方便好味 H56 ^n<tg  
3.白焯虾..................滚水焯熟,捞起来点市油 9>{t}I d  
4.去壳,用嚟炒饭炒菜 yId;\o B  
.......
%|jzEBz@  
{~nvs4X  
首先响度多谢刨姐先.. 8;8YA1 @w  
b=_{/F*b?  
不过刨姐你讲噶仲差少少特色呀..我想有少少甘多噶突破... :Q=z=`*2w  
fPrb%  
太稳阵噶野唔多岩我..我想毒下白老鼠呀..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-25 16:09 | 6 楼
西瓜刨
嘘,低调D...
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6316]

 

Quote:
引用第6楼pinky2007-11-25 16:09发表的: ;gEp!R8  
Tt{U"EFO  
-l\~p4U  
首先响度多谢刨姐先.. <9ePi9D(  
J 5Wz4`'  
不过刨姐你讲噶仲差少少特色呀..我想有少少甘多噶突破... C  usVW  
.......
N-X VRuv  
得!冇问题! ub[""M?  
你直接PM版主celaw,卖晒D虾比佢 佢打锣甘揾虾买.
2007年7月水区优秀会员勋章
第四届情感活动亲情篇勋章
2007年11月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年11月美食版区优秀会员勋章
2007年12月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年12月美食版区优秀会员勋章
顶端 Posted: 2007-11-26 07:45 | 7 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第7楼西瓜刨2007-11-26 07:45发表的: /Nj:!! AN  
v YRt2({}Z  
得!冇问题! |@o]X?^  
你直接PM版主celaw,卖晒D虾比佢 佢打锣甘揾虾买.
 At`1)  
HI"!n$p  
law先生点解要打锣黎揾虾呀?去街市大把啦!!
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-26 09:05 | 8 楼
sincere61
赣州天虹科技
级别: 普通人

多谢发贴的人[11]

 

自己觉得怎么样吃好吃就怎么样吃啊!!!!!!

赣州天虹--赣州最大的数码网站 www.0797mp3.com/index
淘宝网购店铺: http://shop34269773.taobao.com

魅族赣南地区总代理,昂达,索爱MP3/MP4赣南地区总代理百脑通/清华紫光摄像头赣南地区总代理,宇瞻/清华紫光/汉鑫U盘赣南总代理。

联系电话:0797-5861888 5861999 8236588 13970741888
网购QQ:42929318我在线,Q我吧

淘宝ID:邱祖耀
顶端 Posted: 2007-11-28 10:40 | 9 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 美食情报站



Total 0.051844(s) query 6, Time now is:06-26 06:19, Gzip enabled 粤ICP备06028238号
Powered by v6.3.2Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation