引用第5楼西瓜刨于2007-11-03 09:18发表的: \wR\i^ 如果系现实中两车相撞就冇甘理想咯
引用第6楼melonli于2007-11-03 09:19发表的: qf%p#+:B3 5J3K3 可能系个车头扁晒~~
引用第7楼西瓜刨于2007-11-03 09:26发表的: T&kr IZw $qh?$a 够胆噶话,叫佢地D老板或者高层坐系车度出公路试撞啦. 好过卖广告添
引用第8楼melonli于2007-11-03 09:29发表的: |_^A$Hv z!r-g(^G 呵~~所以我都好好奇咯~~日本车的甲板边有感好啊~~~得层铁皮的则~~ (菱志除外)
引用第9楼西瓜刨于2007-11-03 09:38发表的: $*035f E4a`cGb 个个都话自己D车安全噶啦 其实最紧要系安全驾驶.
引用第11楼oxcows于2007-11-03 09:44发表的: Fs q=u-= : 慢慢开,就算撞到都5会太伤
引用第12楼西瓜刨于2007-11-03 09:50发表的: CtVY;eG VtF^; f 葱头,行车有限速咖,太慢会阻塞交通! >%+"-bY 况且,比如,葱头你冇得罪人,D人都剥你层皮煮嚟食啦.
引用第14楼table1314于2007-11-03 12:16发表的: jm RYL(" 係日本自己国内嘅梗係好啦,不过到咗中国就差好多啦~