引用第5楼西瓜刨于2007-11-03 09:18发表的: b&U5VA0=1 如果系现实中两车相撞就冇甘理想咯
引用第6楼melonli于2007-11-03 09:19发表的: %/,Uk+3p d' eM(4R@ 可能系个车头扁晒~~
引用第7楼西瓜刨于2007-11-03 09:26发表的: VY26Cf" Y{B_OoTun 够胆噶话,叫佢地D老板或者高层坐系车度出公路试撞啦. 好过卖广告添
引用第8楼melonli于2007-11-03 09:29发表的: gDIB'Y u{^ Kyo# v 呵~~所以我都好好奇咯~~日本车的甲板边有感好啊~~~得层铁皮的则~~ (菱志除外)
引用第9楼西瓜刨于2007-11-03 09:38发表的: DDEn63{ TV}SKvu 个个都话自己D车安全噶啦 其实最紧要系安全驾驶.
引用第11楼oxcows于2007-11-03 09:44发表的: .(`#q@73 慢慢开,就算撞到都5会太伤
引用第12楼西瓜刨于2007-11-03 09:50发表的: nUb0R~wr$G yBKEw(1 葱头,行车有限速咖,太慢会阻塞交通! +|0f7RB+R 况且,比如,葱头你冇得罪人,D人都剥你层皮煮嚟食啦.
引用第14楼table1314于2007-11-03 12:16发表的: 2>*b.$g 係日本自己国内嘅梗係好啦,不过到咗中国就差好多啦~