引用第2楼yucci于2007-06-17 20:48发表的: )"(] Lf's 日本菜我中意啊
引用第3楼melonli于2007-06-17 20:53发表的: UT~a&u KKA~#iCk 呵~~我都几LIKE的~~
引用第5楼肥牛肉于2007-06-17 21:27发表的: s&j-\bOic9 平均幾錢個人呀! }f2r!7:x 頭先啱啱係市橋食完番嚟,個磯煮螺同馬肉刺身唔錯!
引用第5楼肥牛肉于2007-06-17 21:27发表的: 4scNSeW 平均幾錢個人呀! LUqB&,a} 頭先啱啱係市橋食完番嚟,個磯煮螺同馬肉刺身唔錯!