引用第2楼yucci于2007-06-17 20:48发表的: `{S4_' 日本菜我中意啊
引用第3楼melonli于2007-06-17 20:53发表的: W q>qso C2Af$7c 呵~~我都几LIKE的~~
引用第5楼肥牛肉于2007-06-17 21:27发表的: L?^C\g6u] 平均幾錢個人呀! m,u? ^W 頭先啱啱係市橋食完番嚟,個磯煮螺同馬肉刺身唔錯!
引用第5楼肥牛肉于2007-06-17 21:27发表的: vR7ct av 平均幾錢個人呀! c$9sF@K? 頭先啱啱係市橋食完番嚟,個磯煮螺同馬肉刺身唔錯!