又比我发现到一个美食好去处.话说同几个友仔打完球后,肚仔空空,突然一黑衫肥仔举晒手,话要去食沙锅粥.食粥就食粥拉,反正热到死.几个冲锋陷阵后,终于到达左位于季华铝材厂对面的如轩沙锅粥.外面全是玻璃流水设计的窗,里面的环境也不错,全是间隔设计,就算食得几狼都无人见拉.费话少讲,看下我地食左D正野先~~~~
LYyOcb[x .:=G=v=1 五个人,一大锅粥,一笼蒸饺,一碟煎饺,一笼灌汤包,一个炒粉,一支大可乐,一杯菊花茶,总计130埋单.个个食到行吾郁.除了粥粥贵少少外,其他都是8元左右,几抵食架.不过去到,点都要叫煲粥食,好足料,又清甜.
f^?k?_~PN E;AOCbV*$ 果度好似24小时营业噶
&!5S'J% \_J;i[
Zw<\^1 呢个是田鸡走地鸡沙锅粥,八人份量,我们叫的是本地粥底,里面还有冬姑丝,花生,马提,姜丝,好香好好味,粥底吾收钱.可惜我未影之前,D友仔已经装左几碗食了.
(6#,
$Ze 6./3w&D;
he\ pW5p 拿,呢个是手工三鲜蒸饺,皮几薄,里面D肉肉好好味呀,仲有D汁汁添,我吾客气拉~~~
{usv*Cm Rw!wfh_+
dp DPSI 哗哗哗,呢个就是传说中好好味的上海灌汤包,同外面的吾同架,真的有汤汁在里面,先咬一口上面,然后吸晒D清甜的汤汤入口,再食面里好好味的包包,哗,无得顶呀~~~我手慢D,食完第一个,D禽兽已经食晒拉.无阴工呀~~~
' |Ia-RbX NPjNkpWm&=
`),ACkU>U 拆开个包包,比大家看下里面的汤汤先,D汤真的是一咬下去就流出来架,所以要吸快D先得........