本页主题: BBQ食法 , 一定要試 !!! 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

evolution128
级别: 仙人

多谢发贴的人[1578]

 BBQ食法 , 一定要試 !!!

0
[燒朱古力香蕉] it vdzPO  
1. 將蕉皮撕開少少,然後塞幾粒純朱古力入去蕉皮與蕉肉之間的位置 [Nc  Ok,  
2. 將蕉皮蓋上,用錫紙包好,再放在火推旁燴十五分鐘 :g";p. ~=  
RoZV6U~  
點好食法? {{,%p#/b  
bHnQLJ  
朱古力和蕉肉被燒成半熔狀態,兩種味道加起來,真係冇諗過咁好食! lR!$+atW  
注意:純朱古力粒要整成細細粒,因為太大粒會好難熔。另外,將放朱古力一面擺向火,效果就會更加好。 5WYU&8+]{:  
8>9+w/DL  
[燒牛油冬菇] r N7"%dx  
1. 用大大隻的鮮冬菇,塗上大量牛油 Y)`+u#` R  
2. 用錫紙包好放在火推旁燴十五分鐘 yNL71>w4  
=Wa\yBj_;m  
點好食法? DV l: s  
7@ ?b _  
如果你一向都喜歡食鮮冬菇,這種食法就真係一流!牛油的香味與鮮冬菇的鮮味簡直是絕配。如果你喜歡蒜茸味,加上蒜茸一起燴味道亦好好。 U9w*x/S wb  
注意:冬菇都幾易燒焦,所以要加倍留意火候。 k s}o9[D3  
%}[??R0  
[燒芝士茄子] ]O."M"B  
1. 將茄子切成一舊舊,然後舖上適合大小的片裝芝士 jY kx]J%S  
2. 將茄子燒成金黃色,就可以挖茄子肉出來食 ~CA+'e%~~  
H &JKja}`  
點好食法? |zMQe}R@%  
}W<L;yD  
茄子肉好軟、好滑、好鮮味,加上芝士的香味,嘩!好味!注意:芝士未熔之前,好容易會離茄子而去,所以燒的時候要睇實佢! Q$%@.@  
  NmQ]qv  
[燒薯皮] <Yc :,CU  
1. 事前要將薯仔出水,再切片(話明燒薯皮,當然每片都要保留薯皮啦!) 5+UiAc$  
2. 燒之前塗上大量牛油 2Y+*vNs3  
Cv|:.y  
點好食法? i"'k|TGW^  
f_7p.H6\  
一個字,「香」!如果你喜歡甜味,塗上蜜糖燒一樣咁正! &[YG\8sxWa  
注意:將薯仔出水時要適可而止,因為出水時間太長,薯肉就會太軟,燒的時候薯皮就好容易斷。 6-3l6q  
  Cn,jLy  
其他好味推介: ,'!&Z *  
1) 燒燈籠椒,好甜架 `9ieTt  
2) 燒矮瓜之後挖d肉出黎撈麻油食 )"1D-Bc\Q  
3) 焗矮瓜:矮瓜切塊,加入日式燒醬(Teriyaki sauce)用鍚紙包住焗, 4=9F1[  
          or淨煨開封後放入腐乳 RwwKPE  
4) 香蕉...唔好去皮...剪開一條痕窒D朱古力(預先將純朱古力整成細細粒)落去香蕉面.用錫紙包好, x!< C0N>?z  
  燔15-20分鐘.完成後,朱古力就會溶左係個蕉面..味道極佳.但小心未用朱古力前,佢已經溶哂. oqj3Q 1  
5) 墨魚、大蝦、多春魚,包你話正!! #U1soZ7  
6) 吊片 : 齋燒.要加入大量蜜糖,否則好苦仲可以加辣椒豉油. D,hl+P{^K  
7) 要用錫紙包著來燒的金菇,粟米,薯仔,小白菜,加牛油and蒜蓉落去, 0`x<sjG\q  
  可加美極調味. (p. 5J  
8) 花蟹, 去左個鰓就可以燒架啦!用錫紙包住慶,會原汁原味D :70oO}0m.  
9) 燒生的白鱔,買條大的,去骨, cut it into big pieces....之後用wine and pepper作調味...... +?c &Gazi  
  之後燒.......用日式饅魚汁調味,好味嫁......有點像日式店買的一樣 UpgOU.  
10) 洋蔥先出一出水, 先至拎去燒,又或者用錫紙包住焗.因為唔係個個都受到洋蔥味, q)P<lKi  
  可以用一D濃D既汁伴食,如日本燒汁,我就中意用cornsyrup (或蜜糖都得)溝燒烤醬黎食, 好正架....... !PO(B fd  
11) 焗什菇:用你中意食0既菇放埋一齊,加d蒜茸同油,用錫紙包住焗 9u:MF0:W  
12) 焗三寶:用青,紅及黃椒, 加沙爹醬,用錫紙包全焗. s$RymM  
13) 燒大冬菇 :買一d手掌咁大既Portabella Mushroom,(惠康及百佳superstore)售,燒完伴日式燒汁食. ?Ww',e  
14) 燒蕃茄:買一d大肉茄,燒到佢皮開肉裂就最正,食時小心中間會好熱 >(\[$  
15) 燒粟米 z muq4-.  
16) 燒薯仔:先出水,再連皮燒,我中意用新薯, d皮好好食,的的式式又容易燒,連糖食可以做甜品. #'"h+[XY  
17)釀蕃茄:切開一半去左個芯,釀入己調味0既免治牛同洋蔥粒,再夾番埋,用錫紙包住燒,廿分?虧嶆陰o食........ 5m_@s?P[  
18) 蘆筍魚夾:買龍利柳最正,外面用煙肉包住,以防燒焦,蘆筍放入兩塊魚中間, ~r!jVK>^  
  加入薑絲黑椒等等,再用錫紙包住燒,十分鐘攪掂........ 8_KXli}7=  
19) 燒番茄 : 切開一半, 叉住佢. 先燒茄肉,小心茄肉BIT出.之後反轉燒底部, .&* Tj}p  
  燒既時候在面層加蒜蓉.等到微微乾身,就算左少少都可以.出乎意料的好好好味. ^ 41 p+  
20) 芝士火鍋:無聊之作.用鍚紙做個鍋型,再用燒烤叉篤實,加上芝士後待燒溶.點包食.味道一般但得意 -"(e*&TJ#  
21) 錫紙 + 鮮大蝦 + 辣椒 YP#OI 6u  
22) 奢侈D試下貴妃蚌,放D牛油同garlic,非常鮮甜 7\jH?Zi  
23) 大眼雞 uV;Z  
24) 燒扇貝,放在網上燒,好快有得食 m  81\cg  
25) Crab legs with salt and butter S~m* t i(  
26) 燒"庵春"~~幾好味...仲好平,又唔駛點醃 ZW,PZ<  
27) 雞皮烘方飽:將雞皮撻響飽面度燒,之後唔要雞皮,淨食麵包 GTLlQy)'=  
28) 煙肉蝦串:即係用煙肉卷住鮮蝦(去殼)再串成一串,燒至煙肉開始香脆, ,$CZ (GQ  
  就唔會太肥膩,而入面既蝦因為唔係直接受火,所以肉汁可以保留唔乾, `L:wx5?  
  食落面頭就脆卜卜,但內裡就鮮味無窮,好正架 v^KJU +  
W/J3sAYv  
[ BBQ FAQ ] nar=\cs~g  
1. 燔蕃著時,點樣避免蕃薯皮與鍚紙貼在一起呢? Oi7:J> [  
  先塗一層橄欖油在蕃薯表面,就可以避免蕃薯皮與鍚紙貼在一起啦! viKN:n! Ev  
LG51e7_gFi  
2. 燒粟米,點先冇咁容易燒焦? Qza[~6  
  連粟米葉一齊燒,就可以保存粟米的水份,亦會冇咁易燒焦。 ][TS|\\  
GY0<\-  
3. 有人話燒烤燒得多會致癌,有冇辦法減少致癌物質? 6I 2`m(5  
  研究指醃製過的肉類,可減九成產生致癌物的機會,信不信由你啦! ,![C8il,  
'?Hy"5gUA  
4. 用錫紙燒焗食物時,有甚麼地方要留意? w/Ia` Tx$  
  避免加入檸檬汁或醋等酸性物質,因為酸性遇熱會與鍚紙產生致癌化合物,大家要小心小心
本帖最近评分记录:
  • 银纸:20 | 操作人: 小棠 | 理由: 优秀文章
  • 顶端 Posted: 2007-09-06 20:21 | [楼 主]
    kevin0081
    能得利果汁橡皮糖
    级别: 新人

    多谢发贴的人[14]

     

    哇,好似好好食甘波,有机会一定要试吓先得..
    顶端 Posted: 2007-09-06 20:38 | 1 楼
    hjf1984
    级别: 新人

    多谢发贴的人[23]

     

    马上就去准备
    顶端 Posted: 2007-09-06 21:16 | 2 楼
    小加菲
    唔知有冇人見到我呢?
    终身成就奖 优秀斑竹奖
    级别: 论坛版主

    多谢发贴的人[10670]

     

    諗起都想即刻食

    2009年1月28日!!

    本人管理的范围:粤讲粤出色、手機相關!!
    顶端 Posted: 2007-09-06 21:27 | 3 楼
    netkissming
    级别: 新人

    多谢发贴的人[5]

     

    thanks,多谢!!!
    顶端 Posted: 2007-09-06 21:35 | 4 楼
    錺_錺①
    ひ嗜鱼?ゞ如命
    优秀斑竹奖 终身成就奖
    级别: 论坛版主

    多谢发贴的人[6198]

     

    好麻烦````处理果阵`~`有人烧过我食甘就正拉`~
    本人管理的范围:粤讲粤出色、侦灵地带



    顶端 Posted: 2007-09-07 14:56 | 5 楼
    親愛的小棠
    中國十大傑出青年
    级别: 强的不是人

    多谢发贴的人[1116]

     

    有D试过。有D未试过~
    顶端 Posted: 2007-09-07 20:07 | 6 楼
    新月Moon
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[390]

     

    钟意BBQ~ [eZ'h8  
    原来有噤多种新奇食法~!下次试试先~
    顶端 Posted: 2007-09-07 23:22 | 7 楼
    evolution128
    级别: 仙人

    多谢发贴的人[1578]

     

    Quote:
    引用第8楼新月Moon2007-09-07 23:22发表的: Il,^/qvIY  
    钟意BBQ~ NK0hT,_  
    原来有噤多种新奇食法~!下次试试先~
    <6)  w  
    多謝支持.
    顶端 Posted: 2007-09-08 06:04 | 8 楼
    帖子浏览记录 版块浏览记录
    蓝调粤语 » 美食情报站



    Total 0.041893(s) query 6, Time now is:06-25 07:37, Gzip enabled 粤ICP备06028238号
    Powered by v6.3.2Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation