引用第5楼king2001于2007-08-17 00:33发表的: !7*/lG 成部概念车咁吖!!!系唔系概念车来嘎???
引用第7楼toomyou于2007-08-17 04:18发表的: 7]bqs"t 5H2|:GzUc .jw)e!<\N 呵呵..~!已经有咖啦...NO概念啦!~不过超级贵啫!~呵...
引用第8楼king2001于2007-08-17 13:08发表的: t4,6`d?C H aturg 睇部车嘅外观同内饰就知系部超级贵嘅车!!!你几时整返一部吖???老板~~~
引用第9楼melonli于2007-08-17 15:56发表的: XCDHd ?Ld 车的颜色好鲜~~系街上会几瞩目~~
引用第12楼toomyou于2007-08-17 18:37发表的: ]m=* =LLC yJ/m21f u17Da9@; fR_)e: 老板..!~!你几时买咗呢部距吖!~.呵..
引用第11楼toomyou于2007-08-17 18:22发表的: OFQsfW3O ;,Lq*x2s V9B $_j4 *!C^L"i 老咩板啊..而家仲未系..等我真系老板先啦..呵..!~你就老板了..呵!~ iOjmj0 /x0zZ+}V .......