引用第1楼jerome2004于2007-07-15 21:28发表的: W]Y!ZfGnN 马6????
引用第2楼szmai288于2007-07-15 21:30发表的: 9TS=> 宝马!!!唔系系咩型号啊!!
引用第5楼james429于2007-07-15 21:44发表的: n_glYSV! 马自达6
引用第7楼table1314于2007-07-15 21:54发表的: >cp9{+#f 中华.....
引用第8楼king2001于2007-07-15 22:08发表的: 0QPipuP 8'YL!moG| 无意思~~~咁快就俾人估中咗~~~无错~呢部就系中华尊驰!!! < ;g0?M\ 听讲车主用咗10万来改呢部车!!! 6`yq4!&v 如果俾我~~~我宁愿罗呢笔钱买一部好车都唔买一部呢D车改!!!
引用第9楼table1314于2007-07-15 22:10发表的: "BTA" BKGwi2]Ry 哇哈哈哈.好彩仲认得尾灯!!!
引用第10楼king2001于2007-07-15 22:16发表的: R_(A&, +8v!vuO' 如果无睇到答案~~~我都唔知估唔估得到吖!!!
引用第11楼table1314于2007-07-15 22:18发表的: G23Mr9m5O 1KAA(W;nq 佢改到好夸啊...係尾灯无乜改.所以.....
引用第12楼king2001于2007-07-15 22:21发表的: 1W"9u ph<Z/wlz 不过尾灯喷黑咗~~~都几难估吖!!!
引用第14楼小棠于2007-07-15 22:23发表的: 68;,hS*|6 好似系骏捷~
引用第19楼melonli于2007-07-18 13:02发表的: ?:n{GK 第一眼望个标志,以为系斯科达~~原来系马6~~哈哈
引用第20楼king2001于2007-07-18 13:20发表的: dHOz;4_ [$H8?J 唔系M6吖~~~系中华尊驰吖!!!