引用第6楼ana990于2007-07-15 20:24发表的: d x 52[W 没有操纵杆哦,是不是我寡闻,有意思。
引用第8楼table1314于2007-07-15 22:17发表的: ZvVrbj& 我觉得车头盖可能改改会型D
引用第7楼king2001于2007-07-15 20:44发表的: duT'$}2@> B3NDx+%m 你系唔系想讲无咗支波棍吖?而家D超级跑车一般都系用按纽代替以前嘅波棍~~~因为可以咁快地换档~~~而唔影响驾驶者驾驶!!!(纯属个人认为)
引用第10楼table1314于2007-07-15 22:33发表的: 8z)J rO} b"pN; v 换档?????係钛盘下面左右个两块拨片啊!!! %v)+]Ds{ 而家力狮都係咁嘅设计!!!
引用第11楼king2001于2007-07-15 22:46发表的: {igVuZ(>en G|.5.FK^ 又好似系啵!!!讲错咗!!!唔好意思~~~教坏人添!!!
引用第12楼table1314于2007-07-15 22:47发表的: SWrP0Qjc >;}q 知咖拉.....你讲个个都有,不过係打火系统~
引用第13楼king2001于2007-07-15 22:49发表的: M8p6f)l3 }S,KUH. 原来系咁~~~又学到野啦!!!多谢!!!