引用第5楼melonli于2007-06-27 00:02发表的: _v bCC7Bf8 体来都系KING你的眼光好啊~~大家都系选CIVIC
引用第9楼语毛论厕于2007-06-28 09:02发表的: jOVF+9M 哗,个个都同KING哥你一样中意CIVCI喔 Cl`i|cF\ 不过我比较中意MAZDA 3
引用第12楼toomyou于2007-06-28 22:58发表的: I85wP}c( 呵..~!civic动力咩都好过M3啦..话晒本田都劲过马仔啦..!系咪咁讲吖..!~ HtN:v 我两只都开过了..因为我分别有两个朋友买呢两只车..买M3嗰个F都后悔买M3! 0,0WdJAe 呢D纯属我个人意见...!如有类同..纯属巧合..!
引用第13楼king2001于2007-06-28 23:43发表的: `?N|{kb X)Rh&ui 其实M3动力劲过CIVIC嘎~~~不过可能起步比CIVIC慢~~~但M3上咗4000转果阵就系发力嘅时候啦~~果阵时就有好强嘅推背感而且动力源源不断咁响前冲~~~但如果M3转速低于4000转就会有力不从心嘅感觉啦~~~所以如果选择M3就舍得狠狠踩油门啦!!!
引用第14楼toomyou于2007-06-29 17:37发表的: 'l*p!= 8C>\!lW" 多谢指教..~!在下会谦虚向你学习..呵..!~正所谓.."三人行必有我师焉"!!
引用第17楼table1314于2007-06-29 20:49发表的: MlH0 我中意M3多D