本页主题: 喜欢MAZDA3的原因 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

king2001
努力做个好男人
级别: 圣人

多谢发贴的人[343]

 喜欢MAZDA3的原因

0
MAZDA3外观 X'e@(I!0  
%7pT\8E5  
8a|p`)lT  
Hn0 ,LH$/  
" GkBX  
|/[?]`  
6; 9SU+/  
MAZDA3内饰 Y~hBVz2g  
<H`&Zqqk  
]6Kx0mW  
'J#u ;KJ  
3qE2mYK  
再睇下MAZDA   RX8内饰 AK%`EsI^  
<Qu]m.z[  
动感十足嘅外形加上同RX8差唔多嘅操控台~~~揾唔到理由能够唔钟意呢部车!!! ({i}EC7{  
而且呢部车无论动力操控都有唔错嘅表现!!! =<MSM\Rb  
再加上14—17万嘅合理价钱!!! u6Fm qK]Dj  
本帖最近评分记录:
  • 银纸:28 | 操作人: melonli | 理由: 优秀文章
  • 顶端 Posted: 2007-06-23 23:30 | [楼 主]
    ruihua45
    公→痛苦ING
    级别: 新人

    多谢发贴的人[35]

     

    外形唔错,最宽少少就好啦……
    顶端 Posted: 2007-06-24 00:11 | 1 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第1楼ruihua452007-06-24 00:11发表的: w[z=x  
    外形唔错,最宽少少就好啦……
    oRbWqN` F.  
    再宽少少就系M6嘎啦!!!
    顶端 Posted: 2007-06-24 00:14 | 2 楼
    oxcows
    潜水的葱头
    级别: 仙人

    多谢发贴的人[1220]

     

    还可以~~~
    失踪人口~~~~~~哦,应该是失踪葱头~~
    顶端 Posted: 2007-06-24 00:41 | 3 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第3楼oxcows2007-06-24 00:41发表的:  K0*er  
    还可以~~~
    Pw|/PfG  
    英雄所见略同!!!
    顶端 Posted: 2007-06-24 00:44 | 4 楼
    toomyou
    ?♡.TOMMY
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[291]

     

    呵呵...~我开过了...动力都几好.~
    顶端 Posted: 2007-06-24 00:58 | 5 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第5楼toomyou2007-06-24 00:58发表的: u+GtH;<;  
    呵呵...~我开过了...动力都几好.~
    `Li3=!V[  
    不如讲下感受吖!!!
    顶端 Posted: 2007-06-24 01:03 | 6 楼
    pandachy
    小小 & Fly
    级别: 仙人

    多谢发贴的人[1157]

     

    唔系好钟意车标下面只格仔~~
    顶端 Posted: 2007-06-24 09:58 | 7 楼
    帖子浏览记录 版块浏览记录
    蓝调粤语 » 车天车地



    Total 0.049435(s) query 6, Time now is:06-28 14:32, Gzip enabled 粤ICP备06028238号
    Powered by v6.3.2Certificate Code © 2003-08 PHPWind.comCorporation