引用第2楼moonwalk于2009-06-26 21:11发表的: g8xQ|px 肥牛哥 R$TB1w9] 呢三个牌子 香港点叫法?
引用第10楼肥牛肉于2009-09-14 01:58发表的: "zRoU$X Cadillac---佳特力 y_IM@)1H~ Chevrole---雪佛蘭 ?yR&/a Buick香港冇代理,所以冇正式中文名.