吾知有无人去过呢??我之前去过。。
73]t5=D: r
58<A'# 点左5个送~~~~全照(最左边噶系年藕煲猪挣¥18蚊好大的一煲、跟住系炒黄沙大蚬¥15元/2斤、再跟住烧排骨¥23我觉得好好味道好正、再再跟住就系九王炒面¥10好一般,不过好抵食兼顶肚~~~~~~)我地点左5个送,加埋茶位小食(如果悟要发票免茶)埋单¥92蚊~~~~~
ypemp=+(r
#)48dW!n *wd=&Z^19 近镜排骨~~~~好味道!!!D蜜糖中滴住~~~~~~
L*|P'
m!^$_d\%~ =(P$P
原来刚刚悟记得讲中有烧鹅~~~不过D鹅好肥,D脂肪好一够够~~~~泥个好似¥28,但D皮好脆~~~~~
v_v>gPl,
&
@_PY Ku uiU=
(L 黄沙大岘好大一只~~好好肉感!!!我好中意啊~~~~~~~~~~咔咔~~
xI#rnx*
p15dbr1 (n2_H
ePE 裹度订座电话:61109448
3,*A VcQA vd$>nJ" 65路车总站对面,行过铁路对面;咔咔,不过泥度系裹种乡下地方,所以你吾使旨意有人服侍。。。最好尽量自己动手~~~~