BBQ食法 , 一定要試 !!!
0
[燒朱古力香蕉] -FdhV%5] 1. 將蕉皮撕開少少,然後塞幾粒純朱古力入去蕉皮與蕉肉之間的位置 fsb
_*sh& 2. 將蕉皮蓋上,用錫紙包好,再放在火推旁燴十五分鐘 usX
aT(K F~4oPB K< 點好食法? BlMc<k O\8_;Gc; 朱古力和蕉肉被燒成半熔狀態,兩種味道加起來,真係冇諗過咁好食! WF`y j%0 注意:純朱古力粒要整成細細粒,因為太大粒會好難熔。另外,將放朱古力一面擺向火,效果就會更加好。 bZz ,' Qn6'E
[燒牛油冬菇] i#=s_v8 1. 用大大隻的鮮冬菇,塗上大量牛油 yKgA"NaM 2. 用錫紙包好放在火推旁燴十五分鐘 |cUTP!iy N"@aisi) 點好食法? yMB*/vs xXQDHc-Ba 如果你一向都喜歡食鮮冬菇,這種食法就真係一流!牛油的香味與鮮冬菇的鮮味簡直是絕配。如果你喜歡蒜茸味,加上蒜茸一起燴味道亦好好。 )BmK'H+
l 注意:冬菇都幾易燒焦,所以要加倍留意火候。 @.@O# UTC|8 [燒芝士茄子] <S<@V?h 1. 將茄子切成一舊舊,然後舖上適合大小的片裝芝士 XhhV7J_F 2. 將茄子燒成金黃色,就可以挖茄子肉出來食 { LZ` _1D .Xqe]cax% 點好食法? =*_T;;E GB&<+5t2 茄子肉好軟、好滑、好鮮味,加上芝士的香味,嘩!好味!注意:芝士未熔之前,好容易會離茄子而去,所以燒的時候要睇實佢! aOIE9wO ^U)xQD" [燒薯皮] wak_^8x 1. 事前要將薯仔出水,再切片(話明燒薯皮,當然每片都要保留薯皮啦!) Pm*FA8 a7 2. 燒之前塗上大量牛油 s8Bbet h0_od/D1r 點好食法? oF7o"NHaWa RutRA 一個字,「香」!如果你喜歡甜味,塗上蜜糖燒一樣咁正! ^Cs?FF@P 注意:將薯仔出水時要適可而止,因為出水時間太長,薯肉就會太軟,燒的時候薯皮就好容易斷。 !hdOH3h = 76Ho\}-U"> 其他好味推介: B"P-h^oiV 1) 燒燈籠椒,好甜架 YEqZ((H 2) 燒矮瓜之後挖d肉出黎撈麻油食 -C1,$mkj 3) 焗矮瓜:矮瓜切塊,加入日式燒醬(Teriyaki sauce)用鍚紙包住焗, sT
]JDC6 or淨煨開封後放入腐乳 {)=h 4) 香蕉...唔好去皮...剪開一條痕窒D朱古力(預先將純朱古力整成細細粒)落去香蕉面.用錫紙包好, ^M_0M 燔15-20分鐘.完成後,朱古力就會溶左係個蕉面..味道極佳.但小心未用朱古力前,佢已經溶哂. mW-4 5) 墨魚、大蝦、多春魚,包你話正!! AXFQd@# 6) 吊片 : 齋燒.要加入大量蜜糖,否則好苦仲可以加辣椒豉油. ^~XsHmcQ 7) 要用錫紙包著來燒的金菇,粟米,薯仔,小白菜,加牛油and蒜蓉落去, cdY|z]B 可加美極調味. >PHin%# 8) 花蟹, 去左個鰓就可以燒架啦!用錫紙包住慶,會原汁原味D z3>ldT 9) 燒生的白鱔,買條大的,去骨, cut it into big pieces....之後用wine and pepper作調味...... MROe"Xj 之後燒.......用日式饅魚汁調味,好味嫁......有點像日式店買的一樣 x/7kcj!O 10) 洋蔥先出一出水, 先至拎去燒,又或者用錫紙包住焗.因為唔係個個都受到洋蔥味, H!PMb{e 可以用一D濃D既汁伴食,如日本燒汁,我就中意用cornsyrup (或蜜糖都得)溝燒烤醬黎食, 好正架....... ]jQj/`
v1 11) 焗什菇:用你中意食0既菇放埋一齊,加d蒜茸同油,用錫紙包住焗 r~N:|ip= 12) 焗三寶:用青,紅及黃椒, 加沙爹醬,用錫紙包全焗. mqUn3F3 13) 燒大冬菇 :買一d手掌咁大既Portabella Mushroom,(惠康及百佳superstore)售,燒完伴日式燒汁食. !g=4\C`mY 14) 燒蕃茄:買一d大肉茄,燒到佢皮開肉裂就最正,食時小心中間會好熱 Jvac|rN 15) 燒粟米 X"lPXoCN 16) 燒薯仔:先出水,再連皮燒,我中意用新薯, d皮好好食,的的式式又容易燒,連糖食可以做甜品. 0&wbGbg(W 17)釀蕃茄:切開一半去左個芯,釀入己調味0既免治牛同洋蔥粒,再夾番埋,用錫紙包住燒,廿分?虧嶆陰o食........ )"KKBil0 18) 蘆筍魚夾:買龍利柳最正,外面用煙肉包住,以防燒焦,蘆筍放入兩塊魚中間, qJN!
L)) 加入薑絲黑椒等等,再用錫紙包住燒,十分鐘攪掂........ =cz^g^7 19) 燒番茄 : 切開一半, 叉住佢. 先燒茄肉,小心茄肉BIT出.之後反轉燒底部, 'ONCz 燒既時候在面層加蒜蓉.等到微微乾身,就算左少少都可以.出乎意料的好好好味. :k&R]bc9 20) 芝士火鍋:無聊之作.用鍚紙做個鍋型,再用燒烤叉篤實,加上芝士後待燒溶.點包食.味道一般但得意 x)GpNkx
: 21) 錫紙 + 鮮大蝦 + 辣椒 0Ez(;4]3 22) 奢侈D試下貴妃蚌,放D牛油同garlic,非常鮮甜 +xYU$e6Z 23) 大眼雞 {Qv Whf 24) 燒扇貝,放在網上燒,好快有得食 pg0Sq9qCN 25) Crab legs with salt and butter *,az`U 26) 燒"庵春"~~幾好味...仲好平,又唔駛點醃 Wl?
0|{W 27) 雞皮烘方飽:將雞皮撻響飽面度燒,之後唔要雞皮,淨食麵包 T%q@jv{c 28) 煙肉蝦串:即係用煙肉卷住鮮蝦(去殼)再串成一串,燒至煙肉開始香脆, {/ef`MxV
} 就唔會太肥膩,而入面既蝦因為唔係直接受火,所以肉汁可以保留唔乾, Y-YlQ^ 食落面頭就脆卜卜,但內裡就鮮味無窮,好正架 f(SK[+aqW gZ!q [ BBQ FAQ ] JO[7_*s 1. 燔蕃著時,點樣避免蕃薯皮與鍚紙貼在一起呢? /hF@Xh%hY 先塗一層橄欖油在蕃薯表面,就可以避免蕃薯皮與鍚紙貼在一起啦! FqwH:Fcr: K)DpC* j 2. 燒粟米,點先冇咁容易燒焦? J> Z.2 連粟米葉一齊燒,就可以保存粟米的水份,亦會冇咁易燒焦。 !pTi.3 b;xn0sDn# 3. 有人話燒烤燒得多會致癌,有冇辦法減少致癌物質? F .hA.E 研究指醃製過的肉類,可減九成產生致癌物的機會,信不信由你啦! v=8sj{g3,3 HAKB@h) 4. 用錫紙燒焗食物時,有甚麼地方要留意? [[FDt[ l4 避免加入檸檬汁或醋等酸性物質,因為酸性遇熱會與鍚紙產生致癌化合物,大家要小心小心
|