引用第3楼~☆星~之恋于2007-11-24 14:53发表的: k6J\Kkk( 我系屋企系直接当鱼生食,用盐腌制~~~大概半日度拉!!味道吾错啊!!哈哈~~我口水都流咯~~~
引用第5楼西瓜刨于2007-11-25 09:30发表的: T6,V 问我呢个虾王啦 tnN'V 1.可以整市油王煎虾........用市油煎熟就得啦 8i[" .9}G\ 2.炸虾....................去壳连壳都得......用炸粉嚟炸,方便好味 j=FMYd8$y 3.白焯虾..................滚水焯熟,捞起来点市油 M q76]I% 4.去壳,用嚟炒饭炒菜 xkF$D:sP .......
引用第6楼pinky于2007-11-25 16:09发表的: $K+4C0wX` '$n:CNha 1P+Mv^%I 首先响度多谢刨姐先.. mYiSR f#'8"ff*1 不过刨姐你讲噶仲差少少特色呀..我想有少少甘多噶突破... |sA4:Aq .......
引用第7楼西瓜刨于2007-11-26 07:45发表的: "V*kOb&'*Z Zx}NFcn 得!冇问题! aSn0o_4bD 你直接PM版主celaw,卖晒D虾比佢 佢打锣甘揾虾买.