pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 煮虾方法

0
别人送了一大袋虾来我家, \L(*]:EP  
吃唔晒放佐响雪柜, 9$Xu,y  
借呢个机会想研究下煮虾噶方法, ~<k,#^ "}X  
所以响呢度问各位有无煮虾噶方法? "=+ 7-`  
分享下煮食噶心得好吗? gx&Tt  
#%D_Y33;  
哈哈..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-24 13:51 | [楼 主]
spica
Os quiero para siempre.
级别: 论坛版主

多谢发贴的人[3191]

 

蝦仁炒蛋, 美極蝦.
歡迎光臨我的店鋪: http://shop57054641.taobao.com/
顶端 Posted: 2007-11-24 14:16 | 1 楼
哥哥
没有脚的雀仔
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[11076]

 

图片:
西芹腰果炒蝦仁 . -"E^f  
gcJF`H/iNK  
煮法: nN3$\gHp8i  
[ut#:1h^  
1 將西芹刨去皮、蝦去殼,再將紅椒、黃椒、西芹、火腿切粒。 Ra3ukYG[  
: &J8.G^  
2 腰果落滾水烚至腍腍地、蝦亦落滾水烚熟,等乾水落滾油炸至脆身。 ]]cYLaq(  
eeUp 1g  
3 將辣椒、薑、?、蒜落鑊爆,將所有材料(除腰果)落鑊炒再埋芡和落少許酒,最後將腰果落鑊炒勻上碟。 ze'.Y%]  
fA^7^0![  
師傅心得:腰果要烚一烚減少糖分,再炸起來就唔會變黑色。
你知不知道有一种鸟没有脚的?他的一生只能在天上飞来飞去,飞累了就在风里睡觉,一辈子只能落地一次,那就是他死的时候。
顶端 Posted: 2007-11-24 14:22 | 2 楼
~☆星~之恋
级别: 普通人

多谢发贴的人[100]

 

我系屋企系直接当鱼生食,用盐腌制~~~大概半日度拉!!味道吾错啊!!哈哈~~我口水都流咯~~~
顶端 Posted: 2007-11-24 14:53 | 3 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第3楼~☆星~之恋2007-11-24 14:53发表的: k6J\Kkk(  
我系屋企系直接当鱼生食,用盐腌制~~~大概半日度拉!!味道吾错啊!!哈哈~~我口水都流咯~~~
;\s~%~ \  
[tm[,VfA^  
D虾太多,煮佐几次都仲有,放响雪柜度,唔敢用黎整鱼生呀..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-24 14:57 | 4 楼
西瓜刨
嘘,低调D...
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6316]

 

问我呢个虾王啦 -s89)lUkS  
1.可以整市油王煎虾........用市油煎熟就得啦 Q^|6J#o[9  
2.炸虾....................去壳连壳都得......用炸粉嚟炸,方便好味 @9<S*  
3.白焯虾..................滚水焯熟,捞起来点市油 t]r7cA  
4.去壳,用嚟炒饭炒菜 v\'r Xy  
5.直接晒干,当虾干用........用嚟煮瓜菜汤好清甜咖 H1C%o0CPY  
6.派街坊
2007年7月水区优秀会员勋章
第四届情感活动亲情篇勋章
2007年11月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年11月美食版区优秀会员勋章
2007年12月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年12月美食版区优秀会员勋章
顶端 Posted: 2007-11-25 09:30 | 5 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第5楼西瓜刨2007-11-25 09:30发表的: T6,V  
问我呢个虾王啦 tnN'V  
1.可以整市油王煎虾........用市油煎熟就得啦 8i[" .9}G\  
2.炸虾....................去壳连壳都得......用炸粉嚟炸,方便好味 j=FMYd8$y  
3.白焯虾..................滚水焯熟,捞起来点市油 Mq76]I%  
4.去壳,用嚟炒饭炒菜 xkF$D:s P  
.......
jzMhJ  
~c! Rx'  
首先响度多谢刨姐先.. ot]>}[  
^g70AqUc  
不过刨姐你讲噶仲差少少特色呀..我想有少少甘多噶突破... xcw%RUC-  
UBL(Nr  
太稳阵噶野唔多岩我..我想毒下白老鼠呀..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-25 16:09 | 6 楼
西瓜刨
嘘,低调D...
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6316]

 

Quote:
引用第6楼pinky2007-11-25 16:09发表的: $K+4C0wX`  
'$n:CNha  
1P+Mv^%I  
首先响度多谢刨姐先.. mYiSR   
f#'8"ff*1  
不过刨姐你讲噶仲差少少特色呀..我想有少少甘多噶突破... |sA4:Aq  
.......
UCe,2v%  
得!冇问题! \s.1R/TyD  
你直接PM版主celaw,卖晒D虾比佢 佢打锣甘揾虾买.
2007年7月水区优秀会员勋章
第四届情感活动亲情篇勋章
2007年11月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年11月美食版区优秀会员勋章
2007年12月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年12月美食版区优秀会员勋章
顶端 Posted: 2007-11-26 07:45 | 7 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第7楼西瓜刨2007-11-26 07:45发表的: "V*kOb&'*Z  
Zx}N Fcn  
得!冇问题! aSn0o_4bD  
你直接PM版主celaw,卖晒D虾比佢 佢打锣甘揾虾买.
N90\]dFmy  
[54@irH  
law先生点解要打锣黎揾虾呀?去街市大把啦!!
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-26 09:05 | 8 楼
sincere61
赣州天虹科技
级别: 普通人

多谢发贴的人[11]

 

自己觉得怎么样吃好吃就怎么样吃啊!!!!!!

赣州天虹--赣州最大的数码网站 www.0797mp3.com/index
淘宝网购店铺: http://shop34269773.taobao.com

魅族赣南地区总代理,昂达,索爱MP3/MP4赣南地区总代理百脑通/清华紫光摄像头赣南地区总代理,宇瞻/清华紫光/汉鑫U盘赣南总代理。

联系电话:0797-5861888 5861999 8236588 13970741888
网购QQ:42929318我在线,Q我吧

淘宝ID:邱祖耀
顶端 Posted: 2007-11-28 10:40 | 9 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 美食情报站