引用第2楼moonwalk于2009-06-26 21:11发表的: '$q'Wl) 肥牛哥 &7|=8Z[o 呢三个牌子 香港点叫法?
引用第10楼肥牛肉于2009-09-14 01:58发表的: 573wK~9oMh Cadillac---佳特力 >.\G/'\? Chevrole---雪佛蘭 :hjeltt Buick香港冇代理,所以冇正式中文名.