引用第2楼yucci于2007-06-17 20:48发表的: ;> jEeIlT 日本菜我中意啊
引用第3楼melonli于2007-06-17 20:53发表的: !|xB>d q? 'xj5R=V 呵~~我都几LIKE的~~
引用第5楼肥牛肉于2007-06-17 21:27发表的: Mww ^ 平均幾錢個人呀! Dc-K08c 頭先啱啱係市橋食完番嚟,個磯煮螺同馬肉刺身唔錯!
引用第5楼肥牛肉于2007-06-17 21:27发表的: MDa[bQNM 平均幾錢個人呀! 4Ty?>'*| 頭先啱啱係市橋食完番嚟,個磯煮螺同馬肉刺身唔錯!