引用第1楼jerome2004于2007-07-15 21:28发表的: 'ZbWr*bo 马6????
引用第2楼szmai288于2007-07-15 21:30发表的: '=dQ$fs 宝马!!!唔系系咩型号啊!!
引用第5楼james429于2007-07-15 21:44发表的: #,#`<h! 马自达6
引用第7楼table1314于2007-07-15 21:54发表的: . 1kB8&} 中华.....
引用第8楼king2001于2007-07-15 22:08发表的: +u|"q+p r D@*xMW 无意思~~~咁快就俾人估中咗~~~无错~呢部就系中华尊驰!!! 8:0/Cj 听讲车主用咗10万来改呢部车!!! h*R@ d 如果俾我~~~我宁愿罗呢笔钱买一部好车都唔买一部呢D车改!!!
引用第9楼table1314于2007-07-15 22:10发表的: #LR4%}mg ),yar9C 哇哈哈哈.好彩仲认得尾灯!!!
引用第10楼king2001于2007-07-15 22:16发表的: JU17]gQ lqfTF 如果无睇到答案~~~我都唔知估唔估得到吖!!!
引用第11楼table1314于2007-07-15 22:18发表的: KRL.TLgq) =p_*lC%N 佢改到好夸啊...係尾灯无乜改.所以.....
引用第12楼king2001于2007-07-15 22:21发表的: 9nN1f@Y lQ?jdi 不过尾灯喷黑咗~~~都几难估吖!!!
引用第14楼小棠于2007-07-15 22:23发表的: rk8pL [| 好似系骏捷~
引用第19楼melonli于2007-07-18 13:02发表的: 1e[?}q]* 第一眼望个标志,以为系斯科达~~原来系马6~~哈哈
引用第20楼king2001于2007-07-18 13:20发表的: &n| <NF C+/EPPi 唔系M6吖~~~系中华尊驰吖!!!