引用第3楼~☆星~之恋于2007-11-24 14:53发表的: KTLbqSS\ 我系屋企系直接当鱼生食,用盐腌制~~~大概半日度拉!!味道吾错啊!!哈哈~~我口水都流咯~~~
引用第5楼西瓜刨于2007-11-25 09:30发表的: 8zhBA9Y#~ 问我呢个虾王啦 >Bc>IO 1.可以整市油王煎虾........用市油煎熟就得啦 \HAJ\9*w) 2.炸虾....................去壳连壳都得......用炸粉嚟炸,方便好味 kOw=c Gt 3.白焯虾..................滚水焯熟,捞起来点市油 q[7CPE0n 4.去壳,用嚟炒饭炒菜 ^>C11v .......
引用第6楼pinky于2007-11-25 16:09发表的: YTK^ijmU6x .}q]`<]ze ow$q7uf 首先响度多谢刨姐先.. yub{8 f;v Y;Ap9i* 不过刨姐你讲噶仲差少少特色呀..我想有少少甘多噶突破... 8nCp\0 .......
引用第7楼西瓜刨于2007-11-26 07:45发表的: :]PM_V| Ye5jB2Z 得!冇问题! $d/&k` 你直接PM版主celaw,卖晒D虾比佢 佢打锣甘揾虾买.