引用第1楼jerome2004于2007-07-15 21:28发表的: Q7L)f71i 马6????
引用第2楼szmai288于2007-07-15 21:30发表的: (qJIu 宝马!!!唔系系咩型号啊!!
引用第5楼james429于2007-07-15 21:44发表的: or?0PEx\ 马自达6
引用第7楼table1314于2007-07-15 21:54发表的: ]FY?_DGOA 中华.....
引用第8楼king2001于2007-07-15 22:08发表的: 6SW|H"!! mC{!8WC@k 无意思~~~咁快就俾人估中咗~~~无错~呢部就系中华尊驰!!! :)A.E}G 听讲车主用咗10万来改呢部车!!! = FtM;(\ 如果俾我~~~我宁愿罗呢笔钱买一部好车都唔买一部呢D车改!!!
引用第9楼table1314于2007-07-15 22:10发表的: "u,~yxYWl 2\z`G 哇哈哈哈.好彩仲认得尾灯!!!
引用第10楼king2001于2007-07-15 22:16发表的: W*/s4 N -5-SlQu 如果无睇到答案~~~我都唔知估唔估得到吖!!!
引用第11楼table1314于2007-07-15 22:18发表的: 3\l9Sf=M| mt]YY<l 佢改到好夸啊...係尾灯无乜改.所以.....
引用第12楼king2001于2007-07-15 22:21发表的: /FZ )ej\ T $]L 5 不过尾灯喷黑咗~~~都几难估吖!!!
引用第14楼小棠于2007-07-15 22:23发表的: %0'f`P6 好似系骏捷~
引用第19楼melonli于2007-07-18 13:02发表的: yp\sJc` 第一眼望个标志,以为系斯科达~~原来系马6~~哈哈
引用第20楼king2001于2007-07-18 13:20发表的: L-QzC<[F/ M->$'Zgh` 唔系M6吖~~~系中华尊驰吖!!!