本页主题: 又系估车时间啦!!!边个估得中~~~THX一个!!! 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

king2001
努力做个好男人
级别: 圣人

多谢发贴的人[343]

 又系估车时间啦!!!边个估得中~~~THX一个!!!

0
j /dE6d  
x$?7)F&z  
1;:t~Y  
}d3N`TT  
*- IlF]  
)Z8"uRTb0  
O})u'  
U K~B[=b9  
多谢大家支持!!!
本帖最近评分记录:
  • 银纸:28 | 操作人: melonli | 理由: 优秀文章
  • 顶端 Posted: 2007-07-15 21:19 | [楼 主]
    jerome2004
    级别: 普通人

    多谢发贴的人[5]

     

    马6????
    顶端 Posted: 2007-07-15 21:28 | 1 楼
    型→尐帥‰
    ‖.従跐咹瀞
    级别: 普通人

    多谢发贴的人[11]

     

    宝马!!!唔系系咩型号啊!!
    我本将心向明月,奈何明月照沟渠!
    顶端 Posted: 2007-07-15 21:30 | 2 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第1楼jerome20042007-07-15 21:28发表的: Q7L)f71i  
    马6????
    ]W+)ee|D  
    唔系M6!!!
    顶端 Posted: 2007-07-15 21:41 | 3 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第2楼szmai2882007-07-15 21:30发表的: (qJIu  
    宝马!!!唔系系咩型号啊!!
    W&HF?w}s  
    都唔系宝马!!!
    顶端 Posted: 2007-07-15 21:42 | 4 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第5楼james4292007-07-15 21:44发表的: or?0PEx\  
    马自达6
    ,h3269$J  
    都话咗唔系M6罗!!!
    顶端 Posted: 2007-07-15 21:47 | 5 楼
    table1314
    table仔~
    级别: 仙人

    多谢发贴的人[395]

     

    中华.....
    无与伦比.....从来唔信缘分
    顶端 Posted: 2007-07-15 21:54 | 6 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第7楼table13142007-07-15 21:54发表的: ]FY?_DGOA  
    中华.....
    #~bU}[ {  
    无意思~~~咁快就俾人估中咗~~~无错~呢部就系中华尊驰!!! fZka%[B  
    听讲车主用咗10万来改呢部车!!! T..N*6<X  
    如果俾我~~~我宁愿罗呢笔钱买一部好车都唔买一部呢D车改!!!
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:08 | 7 楼
    table1314
    table仔~
    级别: 仙人

    多谢发贴的人[395]

     

    Quote:
    引用第8楼king20012007-07-15 22:08发表的: 6SW|H"!!  
    mC{!8WC@k  
    无意思~~~咁快就俾人估中咗~~~无错~呢部就系中华尊驰!!! :)A.E}G  
    听讲车主用咗10万来改呢部车!!! = FtM;(\  
    如果俾我~~~我宁愿罗呢笔钱买一部好车都唔买一部呢D车改!!!
    BRo R"#'  
    哇哈哈哈.好彩仲认得尾灯!!!
    无与伦比.....从来唔信缘分
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:10 | 8 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第9楼table13142007-07-15 22:10发表的: "u,~yxYWl  
    2\z`G  
    哇哈哈哈.好彩仲认得尾灯!!!
    6M<mOhp@}n  
    如果无睇到答案~~~我都唔知估唔估得到吖!!!
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:16 | 9 楼
    table1314
    table仔~
    级别: 仙人

    多谢发贴的人[395]

     

    Quote:
    引用第10楼king20012007-07-15 22:16发表的: W*/s4 N  
    - 5-SlQu  
    如果无睇到答案~~~我都唔知估唔估得到吖!!!
    ##+ 8GLQM  
    佢改到好夸啊...係尾灯无乜改.所以.....
    无与伦比.....从来唔信缘分
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:18 | 10 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第11楼table13142007-07-15 22:18发表的: 3\l9Sf=M|  
    mt]YY<l  
    佢改到好夸啊...係尾灯无乜改.所以.....
    Zu73x#pI  
    不过尾灯喷黑咗~~~都几难估吖!!!
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:21 | 11 楼
    table1314
    table仔~
    级别: 仙人

    多谢发贴的人[395]

     

    Quote:
    引用第12楼king20012007-07-15 22:21发表的: /FZ )ej\  
    T $]L 5  
    不过尾灯喷黑咗~~~都几难估吖!!!
    hUvH t+d  
    形状仲係度.....
    无与伦比.....从来唔信缘分
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:23 | 12 楼
    親愛的小棠
    中國十大傑出青年
    级别: 强的不是人

    多谢发贴的人[1116]

     

    好似系骏捷~
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:23 | 13 楼
    table1314
    table仔~
    级别: 仙人

    多谢发贴的人[395]

     

    Quote:
    引用第14楼小棠2007-07-15 22:23发表的: %0'f`P6  
    好似系骏捷~
    v4Gkf  
    骏捷车尾唔係咁嘅....
    无与伦比.....从来唔信缘分
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:24 | 14 楼
    親愛的小棠
    中國十大傑出青年
    级别: 强的不是人

    多谢发贴的人[1116]

     

    原来系尊驰...无睇你地聊先
    顶端 Posted: 2007-07-15 22:24 | 15 楼
    toomyou
    ?♡.TOMMY
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[291]

     

    而家D中华个款都几靓..!~
    顶端 Posted: 2007-07-16 01:12 | 16 楼
    mygundam
    级别: 普通人

    多谢发贴的人[17]

     

    改得都几离谱啵
    顶端 Posted: 2007-07-18 11:17 | 17 楼
    melonli
    没西的瓜
    级别: 强的不是人

    多谢发贴的人[6001]

     

    第一眼望个标志,以为系斯科达~~原来系马6~~哈哈
    顶端 Posted: 2007-07-18 13:02 | 18 楼
    king2001
    努力做个好男人
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[343]

     

    Quote:
    引用第19楼melonli2007-07-18 13:02发表的: yp\s Jc`  
    第一眼望个标志,以为系斯科达~~原来系马6~~哈哈
    0pl |  
    唔系M6吖~~~系中华尊驰吖!!!
    顶端 Posted: 2007-07-18 13:20 | 19 楼
    melonli
    没西的瓜
    级别: 强的不是人

    多谢发贴的人[6001]

     

    Quote:
    引用第20楼king20012007-07-18 13:20发表的: L-QzC<[F/  
    M->$ 'Zgh`  
    唔系M6吖~~~系中华尊驰吖!!!
    eh5j  
    哦~~原来系中华轿车~~哈哈~~改得真系变晒样~~
    顶端 Posted: 2007-07-18 13:35 | 20 楼
    georgeboy
    佐治小子
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[2132]

     

    有钱人哦,12万的车,改就要加10万,变态

    顶端 Posted: 2007-07-18 13:46 | 21 楼
    hxw520
    级别: *

    多谢发贴的人[]

     

    真系有钱无地方使
    顶端 Posted: 2007-07-18 16:38 | Unknown 22 楼
    帖子浏览记录 版块浏览记录
    蓝调粤语 » 车天车地



    Total 0.047747(s) query 6, Time now is:06-28 14:46, Gzip enabled 粤ICP备06028238号
    Powered by v6.3.2Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation