引用第5楼king2001于2007-08-17 00:33发表的: }mxy6m , 成部概念车咁吖!!!系唔系概念车来嘎???
引用第7楼toomyou于2007-08-17 04:18发表的: lEL&tZ} ftw\oGrS c| 呵呵..~!已经有咖啦...NO概念啦!~不过超级贵啫!~呵...
引用第8楼king2001于2007-08-17 13:08发表的: NVt612/'7y O~wZU Zf 睇部车嘅外观同内饰就知系部超级贵嘅车!!!你几时整返一部吖???老板~~~
引用第9楼melonli于2007-08-17 15:56发表的: B-.QGf8K. 车的颜色好鲜~~系街上会几瞩目~~
引用第12楼toomyou于2007-08-17 18:37发表的: QP={b+8 Dxx`<=&g 7zWr5U. G8hq;W4@]/ 老板..!~!你几时买咗呢部距吖!~.呵..
引用第11楼toomyou于2007-08-17 18:22发表的: tiHP?N U mO~A}/je [T>a}}@ Ljq!\D 老咩板啊..而家仲未系..等我真系老板先啦..呵..!~你就老板了..呵!~ ,f2tG+P 9p '#a: .......