吾知有无人去过呢??我之前去过。。
WxdQ^#AE x_PO; 点左5个送~~~~全照(最左边噶系年藕煲猪挣¥18蚊好大的一煲、跟住系炒黄沙大蚬¥15元/2斤、再跟住烧排骨¥23我觉得好好味道好正、再再跟住就系九王炒面¥10好一般,不过好抵食兼顶肚~~~~~~)我地点左5个送,加埋茶位小食(如果悟要发票免茶)埋单¥92蚊~~~~~
jA? #!lx_
>hKsj{=R7 !+xQ 近镜排骨~~~~好味道!!!D蜜糖中滴住~~~~~~
?}||?2=P
~ KK9aV{ -luQbGcT3 原来刚刚悟记得讲中有烧鹅~~~不过D鹅好肥,D脂肪好一够够~~~~泥个好似¥28,但D皮好脆~~~~~
ia6 jiW x
, ,3lH-C pMF
vL 黄沙大岘好大一只~~好好肉感!!!我好中意啊~~~~~~~~~~咔咔~~
S"A
l[{
vwR_2u 5<?Ah+1 裹度订座电话:61109448
$QX$r N @xG&K{j 65路车总站对面,行过铁路对面;咔咔,不过泥度系裹种乡下地方,所以你吾使旨意有人服侍。。。最好尽量自己动手~~~~