pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 煮虾方法

0
别人送了一大袋虾来我家, z#tIa  
吃唔晒放佐响雪柜, G^c,i5}w  
借呢个机会想研究下煮虾噶方法, 9{u8fDm!  
所以响呢度问各位有无煮虾噶方法? 6@N,'a8r  
分享下煮食噶心得好吗? 8Qg10Yjy  
]cpb;UfM  
哈哈..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-24 13:51 | [楼 主]
spica
Os quiero para siempre.
级别: 论坛版主

多谢发贴的人[3191]

 

蝦仁炒蛋, 美極蝦.
歡迎光臨我的店鋪: http://shop57054641.taobao.com/
顶端 Posted: 2007-11-24 14:16 | 1 楼
哥哥
没有脚的雀仔
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[11076]

 

图片:
西芹腰果炒蝦仁 EhW@iYL  
i39_( )X  
煮法: >U:-U"rA?  
y]Q/(O  
1 將西芹刨去皮、蝦去殼,再將紅椒、黃椒、西芹、火腿切粒。 fN`Prs A  
$7-4pW$y  
2 腰果落滾水烚至腍腍地、蝦亦落滾水烚熟,等乾水落滾油炸至脆身。 8pm Ww?  
T+V:vuK  
3 將辣椒、薑、?、蒜落鑊爆,將所有材料(除腰果)落鑊炒再埋芡和落少許酒,最後將腰果落鑊炒勻上碟。 5=s|uuw/  
K/&  
師傅心得:腰果要烚一烚減少糖分,再炸起來就唔會變黑色。
你知不知道有一种鸟没有脚的?他的一生只能在天上飞来飞去,飞累了就在风里睡觉,一辈子只能落地一次,那就是他死的时候。
顶端 Posted: 2007-11-24 14:22 | 2 楼
~☆星~之恋
级别: 普通人

多谢发贴的人[100]

 

我系屋企系直接当鱼生食,用盐腌制~~~大概半日度拉!!味道吾错啊!!哈哈~~我口水都流咯~~~
顶端 Posted: 2007-11-24 14:53 | 3 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第3楼~☆星~之恋2007-11-24 14:53发表的: m3i+b  
我系屋企系直接当鱼生食,用盐腌制~~~大概半日度拉!!味道吾错啊!!哈哈~~我口水都流咯~~~
P4S]bPIp  
YZ0Jei8+-  
D虾太多,煮佐几次都仲有,放响雪柜度,唔敢用黎整鱼生呀..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-24 14:57 | 4 楼
西瓜刨
嘘,低调D...
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6316]

 

问我呢个虾王啦 # %$U-ti  
1.可以整市油王煎虾........用市油煎熟就得啦 EAPjQA-B?  
2.炸虾....................去壳连壳都得......用炸粉嚟炸,方便好味 ]n9gnE  
3.白焯虾..................滚水焯熟,捞起来点市油 LW '3m5  
4.去壳,用嚟炒饭炒菜 1 ms(03dp  
5.直接晒干,当虾干用........用嚟煮瓜菜汤好清甜咖 oW \k%Vj  
6.派街坊
2007年7月水区优秀会员勋章
第四届情感活动亲情篇勋章
2007年11月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年11月美食版区优秀会员勋章
2007年12月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年12月美食版区优秀会员勋章
顶端 Posted: 2007-11-25 09:30 | 5 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第5楼西瓜刨2007-11-25 09:30发表的: fDD^?/^  
问我呢个虾王啦 (29BS(|!  
1.可以整市油王煎虾........用市油煎熟就得啦 9T;DFUM  
2.炸虾....................去壳连壳都得......用炸粉嚟炸,方便好味 d;FOmo4  
3.白焯虾..................滚水焯熟,捞起来点市油 '74*-yd  
4.去壳,用嚟炒饭炒菜 IJ E{JH  
.......
yYN_]& ag  
_k O<|ev  
首先响度多谢刨姐先.. \;bDDTM  
8qF OO3c\V  
不过刨姐你讲噶仲差少少特色呀..我想有少少甘多噶突破... @h)Z8so  
Nm4 h  
太稳阵噶野唔多岩我..我想毒下白老鼠呀..
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-25 16:09 | 6 楼
西瓜刨
嘘,低调D...
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6316]

 

Quote:
引用第6楼pinky2007-11-25 16:09发表的: N4rDe]JnPR  
fq4[/%6,O  
ZWXA%u7V  
首先响度多谢刨姐先.. 7v]9) W=y  
8d1r#sILI  
不过刨姐你讲噶仲差少少特色呀..我想有少少甘多噶突破... %R m`+  
.......
!cNw 8"SIU  
得!冇问题! 1)v]<Ga~%1  
你直接PM版主celaw,卖晒D虾比佢 佢打锣甘揾虾买.
2007年7月水区优秀会员勋章
第四届情感活动亲情篇勋章
2007年11月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年11月美食版区优秀会员勋章
2007年12月社会纵横版区优秀会员勋章
2007年12月美食版区优秀会员勋章
顶端 Posted: 2007-11-26 07:45 | 7 楼
pinky
三分鍾的想法↓
级别: 强人

多谢发贴的人[306]

 

Quote:
引用第7楼西瓜刨2007-11-26 07:45发表的: :R1F\FT*  
IutU ~%wv  
得!冇问题! cH6<'W{*  
你直接PM版主celaw,卖晒D虾比佢 佢打锣甘揾虾买.
mRT$@xa]J  
'Rq2x-72}  
law先生点解要打锣黎揾虾呀?去街市大把啦!!
三人行 必有我师
顶端 Posted: 2007-11-26 09:05 | 8 楼
sincere61
赣州天虹科技
级别: 普通人

多谢发贴的人[11]

 

自己觉得怎么样吃好吃就怎么样吃啊!!!!!!

赣州天虹--赣州最大的数码网站 www.0797mp3.com/index
淘宝网购店铺: http://shop34269773.taobao.com

魅族赣南地区总代理,昂达,索爱MP3/MP4赣南地区总代理百脑通/清华紫光摄像头赣南地区总代理,宇瞻/清华紫光/汉鑫U盘赣南总代理。

联系电话:0797-5861888 5861999 8236588 13970741888
网购QQ:42929318我在线,Q我吧

淘宝ID:邱祖耀
顶端 Posted: 2007-11-28 10:40 | 9 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 美食情报站



Total 0.016066(s) query 6, Time now is:06-26 09:29, Gzip enabled 粤ICP备06028238号
Powered by v6.3.2Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation