evolution128
级别: 仙人

多谢发贴的人[1578]

 紅燒柚皮

0

%}\ vW  
【材料】: _T_PX$B  
柚皮 4塊 w/hh 4ir  
水發海參 4條 4V!1/w  
蝦子 適量 ](]*]a4ss  
金華火腿 4兩 jq7vOr-_g  
清雞湯 605克 _-g-'Hr+N  
冬菇 8隻 8}ii3Py  
鯪魚 1條 07~pf}  
蠔油 2茶匙 Nck!z8  
?v0A/68s#  
【作法】: L#83f]vG  

$71i+h]_  
1. 柚皮刨去青,用兩隻大碟夾柚皮放入滾水內以慢火煲30分鐘。 ;9 =}_h)]  

9_g>BI;"8  
2. 取出柚皮置於水喉下不停啤水,將浸透水的柚皮用手 乾後,再啤再 ,每3小時重複做20次直至柚皮變軟身。 :u[ oc .  

AAeQ-nbP  
3. 鯪魚洗淨煎熟;金華火腿蒸30分鐘備用。 vHZX9LQU0+  

I{i:B  
4. 將所有材料(除蠔油及蝦子)放入砂鍋內,用大碟壓 柚皮,用慢火燜2小時後, 加入海參再燜1小時,最後淋上蠔油及撒上蝦子便成。 Pu/-Qpqh  
; 'b!7sMO~  
【其他】: 6qz!M  
4OqE.LFu  
柚皮經過長時間浸水會變得越來越腍,所以 水時不能太用力,應以兩隻手掌輕輕按壓直至 出所有水份為止。
本帖最近评分记录:
  • 银纸:25 | 操作人: 小棠 | 理由: 优秀文章
  • 顶端 Posted: 2007-11-08 16:03 | [楼 主]
    ♂幾Fen鍾約會♀
    ヤ衰得我咁有型ヤ
    级别: 强的不是人

    多谢发贴的人[621]

     

    5555~~~我好怕柚皮個陳味!
    顶端 Posted: 2007-11-08 19:28 | 1 楼
    spica
    Os quiero para siempre.
    级别: 论坛版主

    多谢发贴的人[3191]

     

    好怪!
    歡迎光臨我的店鋪: http://shop57054641.taobao.com/
    顶端 Posted: 2007-11-08 19:36 | 2 楼
    親愛的小棠
    中國十大傑出青年
    级别: 强的不是人

    多谢发贴的人[1116]

     

    其实囄个菜好多人食噶
    顶端 Posted: 2007-11-08 19:43 | 3 楼
    新月Moon
    级别: 圣人

    多谢发贴的人[390]

     

    钟意食柚皮....不过唔钟意海参....个样好丑样!~
    顶端 Posted: 2007-11-08 22:06 | 4 楼
    帖子浏览记录 版块浏览记录
    蓝调粤语 » 美食情报站



    Total 0.046521(s) query 8, Time now is:06-26 03:23, Gzip enabled 粤ICP备06028238号
    Powered by v6.3.2Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation