本页主题: 像遠古怪獸——RinspeedBedouin [24P] 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

无名小卒
级别: 普通人

多谢发贴的人[1693]

 像遠古怪獸——RinspeedBedouin [24P]

0
bk0<i*ju7(  
KjMwrMgC  
a ]:xsJ~  
7^V`B^Vu  
+f$ {r7  
F >H\F@Wl  
>(_2'c*[w  
*Kpw@4G   
(0l>P]"n   
|'lNR)5  
U# I PYyV  
"!& o|!2  
@NiLKcL#  
GO"E>FyB  
?&!!(dWFH  
9ei<ou_s  
^$mCF%e8H  
tKeozV[V  
EiP N44(  
aO}p"-'  
9':Hh'  
GY5JPl  
F&#I[]#   
顶端 Posted: 2007-05-23 15:58 | [楼 主]
king2001
努力做个好男人
级别: 圣人

多谢发贴的人[343]

 

车款有D似波子!!!胎铃太细~~~总体来讲唔好睇!!! +C[g>c}d  
波棍果D系唔系钻石???太奢侈啦!!! 1hE{(onI  
边个国家嘅车???
顶端 Posted: 2007-05-23 19:16 | 1 楼
table1314
table仔~
级别: 仙人

多谢发贴的人[395]

 

D部唔係波子挂???
无与伦比.....从来唔信缘分
顶端 Posted: 2007-05-23 23:56 | 2 楼
melonli
没西的瓜
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6001]

 

上面果D金属架有咩作用啊?
顶端 Posted: 2007-05-24 08:27 | 3 楼
mygundam
级别: 普通人

多谢发贴的人[17]

 

呢部车嘅外形实在太肉酸
顶端 Posted: 2007-05-24 10:59 | 4 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 车天车地