本页主题: 像遠古怪獸——RinspeedBedouin [24P] 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

无名小卒
级别: 普通人

多谢发贴的人[1693]

 像遠古怪獸——RinspeedBedouin [24P]

0
H"C'<(4*\  
`BPTcL<W  
4`IM[DIG~  
kIrrbD  
yVd^A2  
-EjXVn! vQ  
 `zwz  
i=8iK#2 h  
@=Kq99=\U  
GP|=4T}Bf  
R$awgSE  
IP~!E_e}\  
^4y]7 p  
JE?p'77C  
V|7YRa@  
L+%"e w  
) nfoDG#O  
N+-Tp&:wY  
v\0G`&^1  
Q=\ Oa(I  
 6 K $mW  
\u3\TJ  
,b+NhxdZ  
顶端 Posted: 2007-05-23 15:58 | [楼 主]
king2001
努力做个好男人
级别: 圣人

多谢发贴的人[343]

 

车款有D似波子!!!胎铃太细~~~总体来讲唔好睇!!! "Zicac@N  
波棍果D系唔系钻石???太奢侈啦!!! QeAkuqT'[  
边个国家嘅车???
顶端 Posted: 2007-05-23 19:16 | 1 楼
table1314
table仔~
级别: 仙人

多谢发贴的人[395]

 

D部唔係波子挂???
无与伦比.....从来唔信缘分
顶端 Posted: 2007-05-23 23:56 | 2 楼
melonli
没西的瓜
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6001]

 

上面果D金属架有咩作用啊?
顶端 Posted: 2007-05-24 08:27 | 3 楼
mygundam
级别: 普通人

多谢发贴的人[17]

 

呢部车嘅外形实在太肉酸
顶端 Posted: 2007-05-24 10:59 | 4 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 车天车地