本页主题: 像遠古怪獸——RinspeedBedouin [24P] 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

无名小卒
级别: 普通人

多谢发贴的人[1693]

 像遠古怪獸——RinspeedBedouin [24P]

0
.C.b5x!  
`v-O 4Pk  
&Yo|Pj  
,!,tU7-H  
:+ mULUi  
eY-h<K)y  
@q`T#vd  
` !spi=f  
4AKr.a0q  
w3 kkam"  
[Y~~C J  
g*(z .  
a]P w:lT  
0w: 3/WO  
j!y9E~Zz  
5eE\ X /  
@HiGc^ X(  
$8i`h}AM  
*oeXmY  
LT Pr8^  
FwlD P  
5'eBeNxM  
mI!iSVqr  
顶端 Posted: 2007-05-23 15:58 | [楼 主]
king2001
努力做个好男人
级别: 圣人

多谢发贴的人[343]

 

车款有D似波子!!!胎铃太细~~~总体来讲唔好睇!!!  !Z'x h +  
波棍果D系唔系钻石???太奢侈啦!!! +JMB98+l  
边个国家嘅车???
顶端 Posted: 2007-05-23 19:16 | 1 楼
table1314
table仔~
级别: 仙人

多谢发贴的人[395]

 

D部唔係波子挂???
无与伦比.....从来唔信缘分
顶端 Posted: 2007-05-23 23:56 | 2 楼
melonli
没西的瓜
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6001]

 

上面果D金属架有咩作用啊?
顶端 Posted: 2007-05-24 08:27 | 3 楼
mygundam
级别: 普通人

多谢发贴的人[17]

 

呢部车嘅外形实在太肉酸
顶端 Posted: 2007-05-24 10:59 | 4 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 车天车地



Total 0.043305(s) query 8, Time now is:06-28 22:40, Gzip enabled 粤ICP备06028238号
Powered by v6.3.2Certificate Code © 2003-08 PHPWind.comCorporation