引用第5楼melonli于2007-12-10 11:50发表的: \J. .*,' 晤知中国用蔑也车呢?/
引用第6楼西瓜刨于2007-12-10 12:10发表的: ""s]zNF} z>w`ZD}XY 肯定唔系单车
引用第3楼table1314于2007-12-08 13:51发表的: ,+swH;=7#r Mazda 马自达 日本警車 &<\4q 个度好似唔似日本咁嘅?>
引用第5楼melonli于2007-12-10 11:50发表的: zf!\wY"` 晤知中国用蔑也车呢?/
引用第15楼721kn于2008-01-06 18:20发表的: Ea?.HRxl 睇見d警車咁鬼型,都想當察,哈哈哈。